2019.11.10.

Garda félmaraton / 2019.11.10.

Olaszország, Riva del Garda, félmaraton negyedszer itt a hegyek között! 🙂
Ismét barátokkal vágtunk neki ennek a fesztiválos hangulatú útnak. Ez az a verseny amit (szerintem) nem lehet megunni! Már 3 nappal a rajt előtt fogadják a versenyzőket a helyi szervezők. Bor kóstoló, rétes party, pizza party, sonka-péksütemény kóstoló, a verseny előtt reggeliztetés! És ez nem csak a versenyzőknek jár, hanem a kísérőknek, szurkolóknak is. 🙂 A szervezés tökéletes volt, a hétvége időjárása szintén.
A környék pedig: Lenyűgöző hegyek, szerpentinek ( 😉 ), vízesések, kisebb-nagyobb tavak, eldugott települések a hegyek között! Gyönyörű! És bejárhatatlan pár nap alatt. Maga, a verseny helyszíne is csodálatos. Az 1000m-es hegyek között egy szint nélküli félmaratont futottunk. Ki van ez találva! 🙂 P.B.-t futni a legjobb hely!
Sok-sok Magyar barát-ismerős megfordult ezen a versenyen. A versenyközpontban gyakori volt a “Szia! Ti is itt vagytok!?” felkiáltás. 🙂 És ha már ennyien ott voltunk, összeverbuválódtunk egy közös vacsorára a Hotel Primo-ba. Remek hely, kedves kiszolgálás. Ha arra jársz, térj be mindenképp! 😉
Túráztunk a hegyekbe, fürödtünk jó Magyar szokás szerint a jéghideg tóban, várat látogattunk, Barbara szentélyt a város felett… rengeteg összetömörített élmény erre a pár napra. Annyit nevettünk ezen a hosszú hétvégén, mint még soha.
A ráadás napon pedig ellátogattunk Milánóba – végre nem csak átszálltunk. Sajnos kevés volt rá a fél nap, így ott is újrázni kell majd.